08.07. TREČIAS PAGALBOS SAU ŽINGSNIS – REGULIARUS IR SUBALANSUOTAS MAITINIMASIS.Skaityti: 2 mins

Svarbu reguliariai ir subalansuotai maitintis Tai padės išvengti alkio ir dažniausia jį lydinčio persivalgymo priepuolio. Valgykite kas 2-3 valandas. Pabaigę valgyti pasižiūrėkite į laikrodį, apskaičiuokite kito valgymo laiką. Galite savo valgymus susiplanuoti iš vakaro arba kelioms dienoms į priekį, susidaryti valgymų tvarkaraštį ir meniu. Žinojimas ką ir kada valgysite, padės jaustis ramiau, kontroliuoti savo valgymus, o reguliarus ir sotumą suteikiantis maistas leis išvengti alkio ir neplanuoto užkandžiavimo.

Patarimai, kaip planuoti savo valgymus (rekomenduojame atsispausdinti)

  • Valgykite reguliariai, kas 2-3 valandas.
  • Valgykite 3 pagrindinius valgymus (pusryčiai, pietūs ir vakarienė) bei 2 užkandžius.
  • Niekuomet nepraleiskite pusryčių, net jei nesijaučiate alkana/-as. Vėliau stipriau išalksite ir tai gali išprovokuoti persivalgymą.
  • Į lėkštę įsidėkite Jums priklausančią maisto porciją ir valgykite prie stalo, toliau nuo maisto ruošimo vietos.
  • Neskubėkite, maistą pauostykite, gerai sukramtykite, mėgaukitės.
  • Svarbu baigti valgyti jaučiant malonų sotumą. Jei maisto lėkštėje dar liko, bet jaučiatės soti/-us, išmokite likučio atsisakyti, nesuvalgykite visko tik todėl, kad įsidėjote daugiau ir nenorite maisto išmesti.
  • Susidarykite 2-3 dienų meniu, iš anksto nusipirkite reikalingus produktus.
  • Venkite alkoholio – jo išgėrus daug sunkiau kontroliuoti savo valgymus.
  • Nesilaikykite jokių dietų!

Dabar atlikite užduotį - paruoškite maitinimosi planą. Tai ilgai besitęsiantis pratimas, kurį praktikuojant galite sukurti naudingą įprotį.

57 PRATIMAS. Valgymų meniu sudarymas.

Suplanuokite, ką valgysite kitą dieną arba ateinančias dvi dienas. Užrašykite tai.

Pusryčiai

...

Pietūs

...

Vakarienė

...

Užkandžiai

...

Word variantas atsisiuntimui
PDF variantas atsisiuntimui 

PAVYZDYS. Vienos dienos valgymo meniu.

Pusryčiai

  • 2 virti kiaušiniai
  • Riekė duonos
  • Pomidoras

Pietūs

  • Paukštienos maltinis
  • Morkų ir kopūstų salotos
  • Virti grikiai arba ryžiai

Vakarienė

  • Varškės apkepas su uogiene

Užkandžiai

  • Sauja riešutų
  • Obuolys
© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.