08.12. PABAIGAI.Skaityti: 1 minutė

Pabaigoje būtų naudinga pagalvoti, kokių pasikeitimų pavyko pasiekti naudojantis čia pateikta informacija ir pratimais, taip pat pagalvoti, ką daryti, kad pasikeitimai išliktų, jų neužmirštumėte. Rekomenduojame tai užsirašyti - atlikite paskutinį pratimą.

 66 PRATIMAS. Kas man padėjo?

Užrašykime, kokie dalykai mums labiausiai padėjo spręsti persivalgymo problemą.

  1. ...
  2. ...
  3. ...
  4. ...
  5. ...
  6. ...
  7. ...

Word variantas atsisiuntimui
PDF variantas atsisiuntimui

PAVYZDYS. Kas man padėjo?

Užrašykime, kokie dalykai mums labiausiai padėjo spręsti persivalgymo problemą.

  1. Pradėjau iš anksto planuoti valgymus, iš vakaro žinodavau, ką ir kada rytoj valgysiu. Maistą įsidėdavau į darbą. Tada nebūdavau žvėriškai alkana, kai grįžtu namo - nebepersivalgydavau.
  2. Iš anksto sugalvodavau, ką veiksiu, kai grįšiu namo ir pavalgysiu vakarienę. Darydavau ką nors malonaus.
  3. Geriau pasijaučiau, kai nustojau kiekvieną sykį eidama pro veidrodį apžiūrinėti šlaunis ir klubus.
  4. Specialiai suplanavau daugiau laisvalaikio - ėjau į visas premjeras, kviečiau bendradarbes ir drauges.
  5. Laukdavau, kol praeis noras valgyti (kai nesu alkana).
  6. Jei atsigulu miegoti iki vienuoliktos val., dieną būna geresnė nuotaika.
  7. Kai pradėjau praktikuoti dėmesingą įsisąmoninimą, pastebėjau, kad ne taip aštriai reaguoju į situacijas, į kurias anksčiau reaguodavau labai stipriai. Atrodo, kad viduje kažkaip savaime nebeįsijungia tokia stipri emocija kaip anksčiau.
© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.