10.2. KAIP PADIDINTI PSICHOLOGINĮ ATSPARUMĄ?Skaityti: 2 mins

Gyvenimo kelyje mums prisireikia vienos labai svarbios savybės – psichologinio atsparumo. Psichologinis atsparumas – tai gebėjimas tinkamai reaguoti ir prisitaikyti prie sudėtingų gyvenimo situacijų – traumų, praradimų, stresų, grėsmių . Psichologinis atsparumas nėra įgimtas. Žmogus jį išugdo įveikdamas iššūkius ir nuolat prisitaikydamas prie sudėtingų situacijų.

Psichologinį atsparumą palaiko daug veiksnių:

  • Geri santykiai šeimoje ir už jos ribų, žmonių, kuriais galite pasikliauti, turėjimas.
  • Teigiamas savęs vaizdas ir pasitikėjimas savo stiprybėmis (atsiminkite, kad kiekvienas jų turi).
  • Geri bendravimo įgūdžiai (apie tai skaitėte ankstesniame programos skyriuje.
  • Geri problemų sprendimo įgūdžiai (apie tai skaitėte ankstesniame skyriuje).
  • Gebėjimas išbūti su stipriomis emocijomis (čia Jums padės dėmesingo įsisąmoninimo pratimai).
  • Mokėjimas susidaryti realybę atitinkančius planus ir juos įgyvendinti.

Kaip padidinti psichologinį atsparumą?

  • Nuolat stiprinkite ryšius su šeimos nariais ir svarbiais Jums žmonėmis.
  • Venkite į krizes žiūrėti kaip į neįveikiamas problemas. Geriau žiūrėkite į jas kaip į iššūkį, kuris gali Jus sustiprinti.
  • Supraskite, kad pokyčiai yra neišvengiami.
  • Visada turėkitesvarbių tikslų ir jų siekite.
  • Lavinkite savęs pažinimą
  • Nuolat puoselėkite ir stiprinkite pozityviąją savo asmenybės dalį.
  • Į problemas žiūrėkite šiek tiek atsitraukę. Taip patirsite mažiau skausmo ir pamatysite daugiau galimybių.
  • Turėkite viltį.
  • Rūpinkitės savimi.
  • Visada mokykitės iš savo praeities. Jos negalite pakeisti, nes jos jau nėra. Todėl nėra ko dėl jos ir labai jaudintis. Tačiau būtinaiš jos MOKYTIS.
© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.