12.04.1 JUDĖKITESkaityti: 1 minutė

Toliau aptarsime, kaip Jūsų įpročiai ir tinkama mityba gali padėti pagerinti atmintį ir sumažinti nerimą prieš egzaminus.

Pasimokius labai naudinga pajudėti – pasivaikščioti, pabūti gamtoje. Intensyviai sportuoti geriausia praėjus 3-4 valandoms po mokymosi, tuomet smegenyse geriau išlaikoma informacija.

Kasdien arba bent 3 kartus per savaitę aktyviai pajudėkite ar pasportuokite.

Pasirinkite Jums labiausiai patinkanti fizinio aktyvumo būdą – greitą pasivaikščiojimą, bėgimą, plaukimą, važiavimą dviračiu, šokius, pratimus sporto salėje.  

Jei prieš atsiskaitymą jaučiate stiprų nerimą, Jums ypač svarbu intensyviai pajudėti. Dar geriau, jei galite tai daryti gryname ore. Fizinis krūvis mažina įtampą, gerina protinę veiklą. Fizinio aktyvumo metu sunaudojamas adrenalinas, kurio atsiranda Jūsų organizme, kai patiriate nerimą. Todėl savo dienotvarkėje stenkitės atrasti bent 30 minučių aktyviai fizinei veiklai. 

© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.