12.04.3 MIEGOKITESkaityti: 1 minutė

Pasistenkite miegoti bent 7-8 val. per parą. Miego metu iš trumpalaikės atminties informacija perkeliama į ilgalaikę. Be to, miego metu smegenų skystis išvalo toksinus bei nereikalingas medžiagas, kurios gali pakenkti smegenų ląstelėms. M iego trūkumas silpnina atmintį ir sunkina dėmesio koncentraciją, kuri reikalinga įsimenant naują informaciją. Trūkstant miego silpnėja gebėjimas kontroliuoti emocijas. Todėl nepakankamai miegant gali sunkiau sektis valdyti nerimą.

Gulkitės visada tą pačią valandą ir kelkitės tuo pačiu metu, nes Jūsų organizmas pripranta prie reguliaraus miego ritmo ir būna lengviau užmigti net jei nerimaujate.

Ypač svarbu gerai išsimiegoti prieš atsiskaitymą. Jei negalite užmigti, nes nerimaujate, pirmiausiai atlikite nerimo įveikos pratimus, kuriuos rasite 12.6 skyrelyje. Paskui galite išgerti melisų ar mėtų arbatos, valerijono šaknies užpilo.

Receptiniai raminamieji vaistai (pvz.: Xanax) pasižymi atmintį slopinančiu poveikiu, todėl prieš vartodami juos, kartu su gydytoju įvertinkite jų naudą. Jei nerimas labai didelis ir manote, kad nei vienas būdas nebepadeda užmigti – būtinai pasitarkite su gydytoju prieš vartodami bet kokį vaistą nerimui mažinti.  

© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.