Klaidos žinutė

  • Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? - include_once() (eilutė 1374/home/seclt/domains/sveikatostinklas.lt/public_html/gnl/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls - _menu_load_objects() (eilutė 579/home/seclt/domains/sveikatostinklas.lt/public_html/gnl/includes/menu.inc).
12.04.4 LAIKYKITĖS REŽIMOSkaityti: 1 minutė

Mokykitės 45 minutes, nes ilgesnė nei 45 minučių koncentracija ties viena veikla yra mažiau efektyvi.

Po jų padarykite 15 min pertrauką. Pertrauką skirkite pajudėjimui ir raumenų/sąnarių pratampymui. Tai padeda kraujui greičiau tekėti ir aprūpinti smegenis deguonimi. Fizinis krūvis mažina įtampą, gerina protinę veiklą.

Darykite 1 valandos pertrauką po trijų tokių mokymosi blokų (3 valandų).

Jei reikia, mokykitės dar tris kartus po 45 min. su 15 minučių pertraukomis. Tokiu atveju per dieną mokymuisi skirsite 7 valandas.

© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.