12.04.7 APIBENDRINIMASSkaityti: 1 minutė

Šiame skyriuje priminėme, kaip ir kodėl svarbu rūpintis savo kūnu ir protu. Svarbiausi akcentai:

  • Judėkite po mokymosi ir mokymosi pertraukų metu. Skirkite laiko sportui ir buvimui gryname ore.
  • Tinkamai maitinkitės: valgykite daugiau daržovių, riešutų ir sėklų, mažiau cukraus. Stenkitės nepersivalgyti.
  • Ribokite kavos ir energetinių gėrimų vartojimą. Jei juodas šokoladas nesukelia širdies plakimų, galite jį vartoti. Nusiraminimui galite išgerti mėtų, melisų, pasiflorų arbatų.
  • Užtikrinkite, jog pakankamai gaunate B grupės vitaminų, vitamino D, magnio, antioksidantų bei sveikų riebalų. Gerkite pakankamai vandens (1,5 - 2 l).
  • Eikite miegoti ir kelkitės tuo pačiu metu. Miegokite bent 7-8 val. ir gulkite iki 23 val.
  • Dėl vaistų miegui ir nerimui mažinti būtinai pasitarkite su gydytoju.
  • Laikykitės mokymosi režimo, darykite pertraukas tarp mokymosi blokų ir tuo metu pajudėkite, pratampykite raumenis.
  • Ilsėkite ir užsiimkite hobiu. Ypač naudingas aktyvus laisvalaikis.
© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.