12.06.3 DĖMESINGO ĮSISĄMONINIMO PRAKTIKAVIMASSkaityti: 1 minutė

Dėmesingo įsisąmoninimo pratimai sustiprina gebėjimą sutelkti dėmesį ties vienu objektu. 

Nors ir kaip mes stengiamės susikaupti ir išlaikyti dėmesį, vistiek į galvą ateina daugybė minčių, tame tarpe ir nerimą keliančių minčių, kurios mūsų dėmesį atitraukia. Kiekvieną kartą, kai pastebime, jog atėjusi mintis patraukė mūsų dėmesį ir grąžiname dėmesį prie pasirinkto objekto, mes stipriname savo gebėjimą susikaupti. Būtent šis procesas- pastebėjimas trukdančių minčių ir dėmesio grąžinimas, yra tai, ką siekiame praktikuoti atlikdami dėmesingo įsisąmoninimo pratimus.

Neįmanoma nerimauti, bijoti, jei  mes sutelkiame dėmesį ties kažkuo kitu. Žmogus neprivalo galvoti apie viską, kas tik jam ateina į galvą, jis gali rinktis. Dėmesingo lavinimo pratimus galite praktikuoti naudodamiesi 5-u “Geros nuotaikos link“ skyriumi. Ten rasite teorinės medžiagos  ir garso įrašų.

© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.