12.06.4 VIZUALIZACIJOS PRATIMAISkaityti: 2 mins

Įsivaizduojami veiksmai mūsų smegenyse sukelia labai panašius procesus kaip ir realūs veiksmai. Kai įsivaizduojame kokį nors veiksmą, mes tarsi praktikuojamės jį atlikti realybėje. Todėl visada naudinga, prieš ką nors svarbaus darant- tai įsivaizduoti- pamatysite, jog tuomet daug lengviau ir geriau seksis geriau atlikti įsivaizduotus veiksmus.

Atsiskaitymo įsivaizdavimas gali Jums padėti sumažinti baimę, jei dažnai įsivaizduosite atsiskaitymą- sėkmingą atsiskaitymo scenarijų.

Žemiau pateikiame vizualizacijos pratimą, kurį galite atlikti ruošdamiesi atsiskaitymui.

82 PRATIMAS. Atsiskaitymo įsivaizdavimas.

Atlikite šį pratimą bent du kartus per dieną. Praktikuokite keletą dienų iki atsiskaitymo.

  1. Patogiai atsisėskite ar atsigulkite.
  2. Kvėpuokite pilvu.
  3. Įsivaizduokite, kaip einate į atsiskaitymą.
  4. Matykite save tarsi kino juostoje, kaip Jūs įeinate į klasę ar auditoriją.
  5. Atsisėdate. Pabandykite įsibvaizduoti save susikaupusį (-ią), ramų (-ią), pasitikintį (-čią).
  6. Įsivaizduokite, kaip dėstytoja ar mokytoja dalina testą arba diktuoja užduotis.
  7. Jūs užsirašote užduotis ar paimate testo lapą.
  8. Pajuntate, kaip dar labiau tampate susikaupęs (-usi) ir jaučiate, kad norite parašyti tai, ką išmokote.
  9. Daugumą atsakymų žinote. Kai kurie yra sunkesni, ties jais reikia užtrukti, pagalvoti. Jūs nesutrinkate, tik dar labiau susikaupiate ir galvojate.
  10. Dirbate ties užduotimis, jas sprendžiate.
  11. Pamatykite save baigiantį testą laiku, taip kaip planavote.
  12. Atiduodate užduotis mokytojui/dėstytojui.
  13. Jaučiate, jog padarėte taip gerai, kaip galėjote. Jaučiate pasitenkinimą savo darbu. Jaučiatės jį gerai atlikęs (-usi).

Word variantas atsisiuntimui
PDF variantas atsisiuntimui

Ką sako jaunuoliai:

„Aš labai bijodavau vokiečių kalbos testo. Taip stpriai, kad nenorėdavau apie tą testą galvoti. Kai pradėjau specialiai įsivaizduoti situaciją, kaip aš rašau testą, man tai tikrai padėjo sumažinti nerimą. Kelias dienas iki testo  įsivaizduoju mintyse tą visą testo rašymo situaciją. Kuo dažniau įsivaizduoju, tuo mažiau aš jos bijau. Ir apskritai, įsivaizdavimą pradėjau naudoti ir kitose situacijose, kuriose ko nors bijau, pavyzdžiui, kaip reikia kalbėti prieš kitus, pristatyti prezentaciją. Tai tikrai padeda.“ Milda
© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.