12.06.5 APIBENDRINIMASSkaityti: 1 minutė

Šiame skyrelyje susipažinote su atsiskaitymų baimę mažinančiais atsipalaidavimo būdais.

  • Nerimo valdymo būdai skirstomi į dvi kategorijas- nukreiptus į kūno atpalaidavimą ir nukreiptus į mintis.
  • Taisyklingas kvėpavimas ir gilus kvėpavimas ypač gerai padeda mažinti nerimą prieš atsiskaitymus. Jų pagalba galime išjungti organizmo atsaką į pavojų. Pagal pateiktus pratimus galėjote abu pratimus išbandyti.
  • Taip pat sužinojote, kaip kūno atpalaidavimas padeda mažinti nerimą ir galėjote praktikuoti progresyvią raumenų relaksaciją.
  • Šiame skyrelyje sužinojote apie du atsipalaidavimo būdus, kurie yra nukreipti į mintis, t.y. apie dėmesingą įsisąmoninimą ir vizualizaciją.:
  • Neįmanoma nerimauti, bijoti, jei  mes sutelkiame dėmesį ties kažkuo kitu. Todėl dėmesingo įsisąmoninimas gali būti puikus įrankis valdant atsiskaitymų baimę.
  • Jei norite išsamiai susipažinti su dėmesingu įsisąmoninimu ir jį praktikuoti, apsilankykite 5 šios programos skyriuje “Praktikuokime dėmesingą įsisąmoninimą”.
  • Kai įsivaizduojame kokį nors veiksmą, mes tarsi praktikuojamės jį atlikti realybėje. Todėl visada naudinga, prieš ką nors svarbaus darant- tai įsivaizduoti- tuomet daug lengviau ir geriau seksis geriau atlikti įsivaizduotus veiksmus. Būtent tuo ir naudingi vizualizacijos pratimai- jie paruošia mus dalykams, kurių bijome.
© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.