12.08.3 NERIMO MAŽINIMAS PRIEŠ PAT VIEŠĄ KALBĖJIMĄSkaityti: 1 minutė

Tam tikras mūsų elgesys prieš viešą kalbėjimą ir mintys, kurios aplanko prieš pat pradedant kalbėti, gali padėti įveikti nerimą. Pasinaudokite šiais pratimais:

  • Kvėpavimas diafragma. Su šiuo pratimu jau turėjote galimybę susipažinti anksčiau. Tai ramus kvėpavimas pilvu, kai įkvepiant pilvas išsipučia, o iškvepiant susitraukia. Pakvėpuokite taip 10 kartu. Kvėpuokite lėtai, net jei tuo metu norisi kvėpuoti greitai. Kvėpavimas diafragma nuo seno žinomas nerimo mažinimo pratimas.
  • Dėmesio nukreipimas nuo savęs. Daugiausiai nerimaujama, kai galvojama apie save- ką kiti galvos apie mane bei kaip mane vertins. Todėl geriau nukreipti dėmesį į savo pojūčius ir aplinką- žvilgsniu patyrinėti aplinkinius daiktus, klausytis garsų ar kaip kalba kiti, bandyti užuosti kokį nors kvapą. Sutelkus dėmesį į pojūčius, nerimą keliančioms mintims nebelieka vietos.
  • Juokinga auditorija. Kartais nerimą sumažinti padeda klausytojų įsivaizdavimas kokioje nors juokingoje situacijoje, pvz.: visa auditorija pilna kiškių ir jie sau smagiai karpo ausimis, arba auditorijoje sėdinčius galima įsivaizduoti kaip juokingus nykštukus su spalvotomis kepurėmis. Tai prajuokins ir nuramins jus. 
© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.