04.2.2. SUDARYKITE VEIKSMŲ PLANĄ, KURIS PADĖS ĮVEIKTI PABLOGĖJIMĄSkaityti: 1 minutė

Kai įvardijote ankstyvuosius pablogėjimo ženklus, galima sudaryti veiksmų planą, kuris užkirstų kelią galimam pablogėjimui.

18 PRATIMAS. Veiksmų planas, pastebėjus ankstyvuosius artėjančio pablogėjimo ženklus

Veiksmų planas, atsiradus ženklams, kad gali stiprėti nerimas arba depresija

Jeigu pajausiu _____________________________ (parašykite ženklus) 

imsiuosi šių veiksmų, padedančių man įveikti problemą:

  1. ____________________________________________________________________
  2. ____________________________________________________________________
  3. ____________________________________________________________________
  4. ____________________________________________________________________

Žemiau esanti lentelė Jums gali padėti sudaryti veiksmų planą. Toliau šiame skyrelyje galite rasti daug idėjų, ką įrašyti į veiksmų planą. Veiksmų planą galite nuolat papildyti išbandytais ir Jums patinkančiais savijautos gerinimo būdais.

PAVYZDYS

Galimi veiksmai, pastebėjus pirmuosius depresijos, nerimo ženklus

  1. Pasikalbėti su svarbiais žmonėmis
  2. Kreiptis pagalbos į profesionalą
  3. Pradėti reguliariai sportuoti
  4. Laikytis darbo- poilsio režimo
  5. Praktikuoti dėmesingą įsisąmoninimą
  6. Skaityti „Geros nuotaikos link“ dalį, kaip keisti mintis ir atlikti pratimus.

Word variantas atsisiuntimui
PDF variantas atsisiuntimui

© 2018 Geros Nuotaukos Link. Visos teisės saugomos.